Blog
Er der noget mere kedeligt end at arbejde alene?
Er der noget mere kedeligt end at arbejde alene? Måske kender du det. Du sidder hele dagen alene og arbejder – måske på klinikken, eller
Sådan kommunikerer du til den grønne kundetype
Den sidste kundetype, som jeg vil fortælle om, i serien om de fire kundetyper, er den grønne. De er den sidste farve, da de er såkaldte ”last movers”, altså nogen, der afventer at de andre tre farver.
Sådan kommunikerer du til den blå emotionelle kundetype
Hos den blå emotionelle kundetype finder du resultatorienterede konkurrencemennesker. Det betyder, at der er nogle særlige faktorer, som du skal være opmærksom på, når du skal kommunikere til dem.
Sådan skal du gøre, når du skal markedsføre dig til den gule emotionelle kundetype
BEMÆRK Dette blogindlæg er skrevet “gult”, det gør, at det måske kan virke meget personligt. Du kan evt. læse indlægget om den grønne emotionelle kundetype for
Hvordan kommunikerer du rødt?
BEMÆRK Dette blogindlæg er skrevet “rødt”, hvilket gør at det måske vil virke underligt. Du kan evt. læse indlægget om den grønne emotionelle kundetype for
Hvad er Emotionelle Kundetyper?
Når du arbejder med markedsføring, så er din målgruppe, efter min mening, den vigtigste ting, som du skal have styr. Grunden til det er, at
Gutenberg er landet…
Bruger du WordPress, så har du måske hørt om Gutenberg. Jeg har tidligere skrevet et blogindlæg, hvor jeg har testet netop Gutenberg. Nu er Gutenberg endelig
Gutenberg – det første indtryk
Måske har du lagt mærke til det? Måske ikke! Der sker snart store forandringer i den måde du kan bruge WordPress på. Når den næste
5 ting du skal huske, på en hjemmeside i WordPress…
… og hvis du har en ”gammel” hjemmeside, kan du sagtens læse med her. Når du har en helt ny WordPress-hjemmeside, er der 5 ting