Hvordan kommunikerer du rødt?











velkommen i de rødes verden

Hvis du skal arbejde med røde emotionelle kundetyper, så skal du tidligt op – gerne tidligere end fanden har drukket sin morgenkaffe. 

Den røde kundetype er nemlig trendsetter og altid med på at prøve noget nyt.

#stimuli

#overraskelser

et billede siger mere end 1000 Kählervaser

Din tekster skal være korte og hvis du kan lege med ordene, så er der større sandsynlighed for at den røde emotionelle kundetyper bliver hængende.

Til gengæld skal der gerne være masser af billeder.

De røde kundetyper foretrækker unika, så drop billeder af Kählervasen og Mega Musel – og frem med de skæve billeder og sætninger  som “Vær den første…” og “Den er helt unik”

new news or old news

Det er en nyhed når den enkelte røde IKKE har prøvet det før og det ikke er mainstream.

red dig selv
- eller hele verden?

Den røde emotionelle kundetype er i mange retninger temmelig egocentreret, men det betyder, ikke at de kun interesserer sig for sig selv. De er tværtimod frontløbere, der ofte har fokus på de største globale trends lige nu fx den globale opvarmning, plast i verdenshavene og lignende sager. MEN hvis #køblokalt er en trend, så kan de også vende blikket hjem.







billeder skal være æstiske...






og må gerne give beskueren noget at tænke over

Hvis du vil have det fulde udbytte af dette blogindlæg, så skal du se det på en pc. 

Dette blogindlæg er en del af en serie om emotionelle kundetyper. Her kan du læse om teorien bag og i 3 kommende blogindlæg kan du blive klogere på de gule, blå og grønne emotionelle kundetyper.