Få konkrete råd til din markedsføring
med Brandhjulet fra
Institut for Kundetyper
Bliver du også usikker, når du skal skrive et nyhedsbrev, tekst til et Facebookopslag eller til din hjemmeside?
Eller ved du, hvordan skal du egentlig smile på billeder? Med eller uden tænder?
Er du på de rigtige sociale medier?
Og skal du egentlig tænke på Google annoncering?
Spørgsmålene står ofte i kø, når man skal lave sin egen markedsføring. Rådene “derude” er mange og stikker i alle retninger.
Du kender din Emotionelle Kundetype®, men er din kommunikation til dine kunder egentlig rigtig? Ofte kan små justeringer gøre en stor forskel for om potentielle kunder vælger at handle med dig eller en konkurrent.
Ved at få en analyse af din nuværende markedsføring, kan du blive mere tryg i dit arbejde med at markedsføre din virksomhed. Analysen gør, at du ved nøjagtigt, hvor du skal justere din kommunikation, så din markedsføring bliver endnu mere målrettet dine kunder.
Når du kommunikerer på den rigtige måde, til din valgte kundetype vil du opleve at:
- Du udstråler tryghed overfor dine kunder, da der er en rød tråd i din kommunikation.
- Dine kunder vender tilbage. De ved hvad du står for.
- Du gør det nemmere for dig selv, fordi du ved hvad du skal gøre mere af og hvad du skal undgå.
De 4 brandhjul
Rødt Brandhjul
Fokus på de 7 hovedparametre, der er vigtige i kommunikationen til den røde kundetype.
Gult Brandhjul
Gennemgang af de 10 hovedparametre, der er centrale i gul kommunikation.
Blåt Brandhjul
I blå kommunikation er der 8 hovedparametre. De bliver alle gennemgået.
Grønt Brandhjul
Analysen gennemgår de 10 hovedparametre, som er vigtige i for den grønne kundetype.
Få en grundig gennemgang af din nuværende markedsføring
Din investering er
1.500 kr + moms
Betal evt. i rater
Du kan også få konkrete råd til din markedsføring.
Når du får en grundig gennemgang af dine nuværende markedsføringsaktiviteter, vil du gå hjem med en opgaveliste over, hvor du skal blive bedre til at målrette din kommunikation til netop din kundetype.
- Du ved, hvordan din hjemmeside du kan tilpasse din hjemmeside for at den passer til din kundetype
- Og du ved, hvilke sociale medier dine kunder bruger - og om du er tilstede de rigtige steder
- Du ved om dine billeder tiltrækker dine kunder eller det er helt forkert
- Du ved også om der er andre måder og steder at kommunikere, der vil tiltrække din kundetype
- Slutteligt ved du mere om, hvordan du skal kommunikere til dine kunder
Pris for markedsførings-gennemgang:
1.500,- + moms
Du har mulighed for at betale i rater
Sådan foregår det
- Vi mødes online via Whereby eller Teams. Begge dele minder om Zoom. Alternativt hos mig.
- Du får nogle spørgsmål, målrettet din markedsføring. Undervejs udfylder jeg et Brandhjul, som er et værktøj udviklet af Institut for Kundetyper.
- Det tager 1-1,5 timer - og ingen af spørgsmålene kræver forberedelse
- Du får Kundetypebogen, værdi 200kr, så du kan læse mere (Hvis du ikke allerede har den)
- Analysen optages ikke. Du får en kopi af Brandhjulet tilsendt sammen med en rapport, der indeholder forslag til, hvor og hvad du skal ændre i din kommunikation.
Har du et spørgsmål?
eller vil du gerne tale med mig inden du bestiller en analyse af din markedsførings?
Ring 60551363
Eller send en mail via kontaktformularen nederst på siden. Jeg svarer indenfor en dag på hverdage.
Få en grundig gennemgang af din nuværende markedsføring
Din investering er
1.500 kr + moms
Betal evt. i 4 rater á 750,- + moms