Sundhedstjek af din hjemmeside

Din hjemmeside har også brug for en omsorgsdag

Hvornår har du sidst tænkt på din hjemmeside. Altså ikke bare som et værktøj, der hjælper dig med din markedsføring eller som er en del af din webshop?

Tager jeg fejl hvis det er læææænge side????

For at din hjemmeside kan være din bedste følgesvend, så har den også brug for omsorg. 

For at gøre det let for dig, så lad mig nusse lidt om din hjemmeside. Både du og den vil elske det. 

Hvad er en Omsorgsdag?

Når din hjemmeside får en Omsorgsdag, så kigger jeg mange forskellige ting igennem.

Det er blandt andet om tekst og billeder passer til dine kunder, så de får lyst til at handle hos dig. Jeg kigger også på om siden er let at bruge og finde rundt på. Det er desværre ikke nok at siden er vildt flot, hvis du gerne vil have at kunderne skal handle hos dig. Og så kommer jeg omkring nogle af de mere tekniske ting som fx cookie-fidus og hvor hurtigt siden vises i en browser.

Alle svar samler jeg i en vejledning til dig, hvor du også får tips til, hvordan din hjemmeside kan blive endnu bedre.

I mine svar, arbejder jeg ud fra de emotionelle kundetypers retningslinjer. Hvis du er nysgerrig og vil vide mere om hvad det er for noget, så kan du læse mere om kundetyperne her.

Hvis du er interesseret i at vide mere om Omsorgsdagen, eller vil bestille en, så kontakt mig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Inden jeg købte Omsorgsdagen,  var jeg meget i tvivl om det var den rette farve jeg havde valgt (emotionel kundetype). Jeg håbede at Omsorgsdagen kunne give mig en bedre afklaring.

Mine udfordringer var blandt andet, at jeg manglede bekræftelse på, at min hjemmeside var grøn, og selvfølgelig at jeg gerne ville have flere grønne kunder via hjemmesiden.

Efter Omsorgsdagen, har jeg løst nogle af de anbefalinger, som WebsitterService/Jette gav mig. Nogle var lette og ligetil, andre var mere detaljeret og gav god mening at få ændret. Min hjemmeside hænger nu bedre sammen, og jeg ser frem mere aktivitet og flere kunder.

Det bedste ved Omsorgsdagen var, at jeg er blevet bekræftet i, at det jeg gør, er rigtigt. Noget andet var, at det var rart at få indsigt i min emotionelle kundetype, detaljernes muligheder og konkrete løsningsforslag.

Jette er meget grundig og struktureret i gennemgangen af min hjemmeside og ’omsorgsfuld’ i sin formulering af løsningsforslagene både de lette og de kritiske. Der er ingen løftede pegefingre, når der er noget som skal rettes. Jette skriver sødt: ”Du kan…”.

Jeg kan varmt anbefale en Omsorgsdag til din hjemmeside.

Der var ikke noget jeg var usikker på inden jeg købte Omsorgsdagen. Jeg kendte dig og havde tiltro til dig og dine evner, så det var ikke noget problem at sige ja, tak til det. For os er det vigtig, at vi kender dig og ved at du kan dit kram.

Inden vi købte Omsorgsdagen, så vidste vi godt at vores hjemmeside ikke sad lige i skabet. Det er af stor betydning at få andres øjne på siden. Vi havde behov for at få vist, hvad der var godt og dårligt.

Vi har fået løst de fleste af de udfordringer, som vi havde på siden. Og jo, så har vi fået flere ind på siden.

Det bedste ved Omsorgsdagen er, at vi har fået det på skrift, så er det let at gå tilbage og se hvad det nu var vi skulle rette. Vi har printet den, så vi har noget håndgribeligt og det kan vi rigtig godt lide. Det hele er overskueligt opstillet og bliver gennemgået super godt.

Vi er blevet bekræftet i, at der var noget som skulle ændres og så har Omsorgsdagen, givet os ideer til at se tingene på en anden måde, fremadrettet. Vi har fået ideer, som vi ikke havde fået, hvis det ikke havde været for Omsorgsdagen.

Rent personligt har det været vigtigt, at Jette som ekspert har kigget på hjemmesiden. Vi har tillid til dig som ekspert.

Hvad koster Omsorgsdag?

1.200 kr

+ moms