Hvem passer på din hjemmeside om natten?

Tegn en supportaftale og sov trygt om natten

Med en supportaftale sikrer du dig, at din WordPress-hjemmeside løbende bliver opdateret. Når den er opdateret, er sandsynligheden meget mindre for, at den bliver hacket og at der pludselig er noget, som ikke virker.


Jette yder support på min hjemmeside og hjælper, når jeg ringer om hjælp til hjemmesiden. Det gør mig tryg og giver mig overblik.

Hella Carstens, Art by Hella

Supportaftale 500 kr. pr. måned

24 timers overvågning

Mulighed for månedlig rapport – gratis

1 x opdatering af plugins, tema og WordPress pr. måned.

Nødvendige sikkerhedsopdateringer

Daglig backup

30 minutters gratis supporttid

En supportaftale indeholder

24 timers overvågning

Din hjemmeside bliver overvåget 24 timer i døgnet hele året, så eventuelle pludselig opståede problemer vil blive opdatet og håndteret.

Månedlig rapport

Hvis du ønsker det, kan du hver måned modtage en rapport, der forklarer, hvad der er blevet udført på din hjemmeside.

1 månedlig opdatering

En gang om måneden vil din hjemmesides elementer blive opdateret. Det vil sige WordPress, tema og plugins.

Sikkerhedsopdateringer

Hvis det skulle ske, at et plugin – eller tema – kræver en ekstra sikkerhedsopdatering, pga. et opstået sikkerhedshul, vil dette plugin blive opdateret.

Daglig backup

En gang i døgnet bliver der taget backup af din hjemmeside ud over den backup som dit webhotel allerede tager. Af sikkerheds-mæssige årsager er det altid godt at have mere end en backup.

30 minutters gratis supporttid

Du har hver måned 30 minutters gratis supporttid, hvor du kan bede mig om alt vedr. din hjemmeside fx lægge nye billeder og tekster ind. Yderligere timer koster standard timepris

Oppetidsovervågning

Hvis din hjemmeside ikke kan ses på internettet, kan det koste dig penge. Derfor bliver din hjemmesides oppetid overvåget. Skulle din hjemmeside “gå ned” vil jeg undersøge hvorfor og såvidt muligt afhjælpe problemet.

Hjemmesidens helbred

Det er vigtigt, at din hjemmesides helbred er godt. Med det menes bl.a. der ikke er sikkerheds-opdateringer, at den kan ses på nettet og at dit SSL-certifikat er gyldigt. Alt sammen, og meget mere, bliver overvåget med en supportaftale.

Årligt helbredstjek

En gang om året får din hjemmeside et ekstra helbredstjek og du vil få forslag til forbedringer. Det er naturligvis frivilligt, om du ønsker at implementere forslagene.

Ofte stillede spørgsmål om supportaftalen

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål herunder, er du velkommen til at kontakte mig

Hvor lang tid binder jeg mig til?

Der er ingen bindinger. Det betyder, at aftalen kan opsiges uden varsel ved at sende en e-mail til WebsitterService. Er supporten udført for indeværende måned, betales for den måned, hvorefter aftalen stopper.

Jeg har 2 eller flere hjemmesider, hvad koster det?

Hvad det koster at have supportaftale for side nr. 2, 3 eller mere afhænger bl.a. af om du ønsker fuld supporttid for alle dine sider, eller ønsker at dele de 30 minutter mellem siderne. Kontakt mig uforpligtende for et tilbud.

Jeg selv eller en anden har bygget min hjemmeside, kan jeg få support hos dig?

Ja, det kan du. Du skal være opmærksom på, at har jeg ikke bygget hjemmesiden, koster det 500 kr. ex. moms i opstart.

Kan jeg spare supporttiden sammen?

Nej, det kan du ikke. Supporttid fra flere måneder kan IKKE lægges sammen, dvs. det er ikke muligt at spare dem sammen. Det betyder at hver den 1. i en måned nulstilles tiden og du har nye 30 minutter.

Hvad indeholder rapporten?

Rapporten bliver sendt automatisk til dig en gang om måneden. Den indeholder en overblik over din hjemmesides oppetid og ydeevnedata fra Google PageSpeed Insights, hvilke opdateringer, der er foretaget i løbet af måneden, backup oversigt og en indsigt i din hjemmesides overordnede sikkerhed. Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til rapporten.

Min hjemmeside er hacket. Kan du løse det?

Hvis din hjemmeside er hacket, er du velkommen til at kontakte mig.

Anbefalinger

Mød nogle af mine tilfredse supportkunder

Det giver mig ro til at passe min faglighed, fordi jeg ved at du passer på min hjemmeside og hjælper mig med den del af min forretning.

Lise Buus

Lisebuus.dk

Vi behøver ikke at gøre noget selv. Vi skal bare sende de dokumenter eller rettelser vi vil have og så bliver det rettet for os. Det er så nemt for os, som ikke har forstand på det.

Lotte Sørensen

Landsklubben.info